20 Aralık 2008 Cumartesi

Harika Mesajlar

Yalanlar bitmez dudaklar susmayınca sevgi olmaz gözler ışıl ışıl bakmayınca

Seni Günde bir kere düşünüyorum , o da 24 saat sürüyor...

Dünyada bir çok insan var.Kimi mutlu kimi mutsuz,Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var o da su an mesajımı okuyor

Bu dünyada 6 milyar insan var, 2999999999 milyonu uyuyor,1000000000 u yemek yiyor, 2000000000 u uyuyor, 1 güzel kız da mesaj okuyor..

En ağır isçi benim . Çünkü 24 saat seni düşünüyorum.

Seni sevecek kadar yaşasaydım ölümsüz olurdum

Rüyaların en güzelini görürken Allah'ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki;en masum anında sana kimseler zarar veremesin

Umutlarının bittiği yerde düşlerine sarıl;düşlerini paylaşacak birini ararsan ben buradayım

BİZ NE KADAR KIRMIZI PABUÇLU SIRIN KIZLARLA DANS ETMESİNİ BİLMESEK DE,KARTAL'IN BİLE UÇMADIĞI,ŞAHİN'İN BİLE YUVA YAPMADIĞI YERDE,ŞEYTAN'LA DANS ETMESİNİ BİLİRİZ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder