16 Ocak 2009 Cuma

harika mesajlar

yagan yagmur gibisin hem duru hem huzur dolu
akan ırmak gibisin bazen sakin bazen deli dolu
denizde olan inci gibisin hem birtane
hemde degerlisin


sevmek herşeyi göze almaktır
ölüm dedigin nedirki gülüm
ben senin için yaşamayı göze almışım
ölmek herşeyi geride bırakıp kaçmaktır
ama yaşamak her derde gögüs germektir
ben sevdiklerim için her zorluga karşı gelirim
ama senin yoklugun beni derbeder ediyor
sen yasama anlamım sen hayat kaynagım
sen benım BİTANEMSİN

fırtınanın şiddeti ne olursa olsun
martı sevdigi denizden asla vazgeçmez
unutmaki sen benim vazgeçilmez denizimsin


yol sen olsan hiç bıkmadan yürürdüm
rüya sen olsan hep uyurum
gece sen olsan gündüzü hiç istemem
son nefesim sen olsan inan şimdi
ÖLÜRÜM BİRTANEM


dertler benim mutluluklar senin olsun
hüzünler benim sevinçler senin olsun
aglamak bana gülmek sana kısmet olsun
seni çok seviyorum haberın olsun


önüne geleni degil, ugrunda öleni sev
sana bakanı degil, sana tapanı sev
senı aglatanı degil, senin için aglayanı sev
sevmenin adını degil, gerçek sevmeyi bileni sev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder